دستور تهیه کباب تابه ای رژیمی ، خوشمزه و آبدار

طرز تهیه کباب تابه ای بدون روغن خوشمزه به روش رژیمی

اگر به دنبال دستور غذای رژیمی خوشمزه هستید ، یکی از بهترین گزینه ها برای شما کباب تابه ای رژیمی خوشمزه است ، که با اضافه کردن گوجه فرنگی و سیب زمینی به آن میتوانید بک وعده غذایی کامل داشته باشید.

کباب تابه ای رژیمی یک غذای رژیمی خوشمزه و ساده است که در زمان بسیار کم تهیه می شود و حتی برای افرادی که وقت کمی برای آشپزی دارند گزینه مناسبی محسوب می شود. کباب تابه ای رژیمی هم برای افرادی که رژیم لاغری دارند مناسب است هم برای ورزشکارانی که میخواهید رژیم پر پروتئین و سالم داشته باشند.

 

 کباب تابه ای رژیمی با آب, کباب تابه ای رژیمی بدون روغن, کباب تابه ای رژیمی آبدار

کباب تابه ای رژیمی با سیب زمینی و گوجه

 

کباب تابه ای رژیمی با آب

مواد لازم کباب تابه ای رژیمی با آب

برای 4 نفر

 

گوشت چرخ کرده   500 گرم
پیاز 2 عدد متوسط
 رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
سیب زمینی 2 عدد متوسط
فلفل سبز 4 عدد
 گوجه فرنگی 4 عدد
 نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
 زردچوبه و روغن به مقدار کافی

 

کباب تابه ای رژیمی آبدار, کباب تابه ای رژیمی, کباب تابه ای

کباب تابه ای رژیمی با آب

 

طرز تهیه کباب تابه ای رژیمی با آب

برای تهیه کباب تابه ای رژیمی خوشمزه یکی از پیازها را رنده کنید و با دست آب اضافه اش را بگیرید و در کاسه بریزید.

گوشت چرخ کرده را به پیاز اضافه کرده ، نمک و فلفل سیاه و زردچوبه را اضافه کنید و حدود 10 دقیقه با دست ورزش دهید تا حالت منسجم و چسبنده پیدا کند.

روی کاسه را بپوشانید و 1 ساعت در یخچال استراحت بدهید.

بقیه پیاز را خلالی درشت خرد کنید و کف تابه رژیمی بچینید و روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید آب بیندازد و با آب خودش بپزد.

سیب زمینی را ورقهای خرد کنید و روی پیاز بچینید.

گوجه فرنگی را حلقه ای برش بزنید و روی سیب زمینی بچینید.

 

مایه گوشت را به شکل کتلت های کوچک در دست فرم  دید و روی گوجه ها بچینید.

رب گوجه فرنگی را در یک لیوان آب جوش حل کنید و با کمی  مخلوط نموده و به تابه اضافه کنید و در تابه را بگذارید تا مواد با حرارت ملایم به مدت 45 دقیقه بپزند.

در تابه را بردارید و در صورت نیاز شعله را زیاد کنید تا آب مواد کشیده شده و به روغن بیوفتد و سپس با نان ، برنج یا به تنهایی سرو کنید.

 

کباب تابه ای رژیمی

مواد لازم کباب تابه ای رژیمی

برای 4 نفر

 

گوشت چرخ کرده   نیم کیلو
 پیاز  1 عدد
 نمک، فلفل، زردچوبه به میزان دلخواه
 آرد نخودچی دو قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی 4 عدد
  روغن سرخ کردنی  کمی

 

طرز تهیه کباب تابه ای رژیمی, آموزش کباب تابه ای رژیمی, کباب تابه ای در ماهیتابه دو طرفه

طرز تهیه کباب تابه ای رژیمی

 

طرز تهیه کباب تابه ای رژیمی

برای تهیه کباب تابه ای در ماهیتابه رژیمی ، گوشت چرخ کرده را با یک عدد پیاز رنده شده که آبش گرفته شده ، نمک و فلفل و زردچوبه و آرد نخود چی مخلوط نمایید.

یک ربع با دست مواد را ورز دهید سپس رویش را بپوشانید و نیم ساعت در یخچال استراحت بدهید.

حالا برای تهیه کباب تابه ای در ماهیتابه رژیمی ، کف تابه رژیمی را کمی چرب کنید و روی حرارت بگذارید تا گرم شود و مایه گوشتی را کف تابه پهن کنید و در تابه را به مدت 10 دقیقه بگذارید تا گوشت خودش را بگیرد.

کباب تابه ای را به 4 قسمت تقسیم کنید و در تابه را بگذارید تا یک سمت آن کاملا برشته شود.

سپس کباب ها را برگردانید و گوجه ها نصف شده را هم کنار تابه بچینید تا برشته شوند.

 

About admin

Check Also

دستور تهیه سالاد سزار رژیمی؛ سالادی خوشمزه برای لاغری و کاهش وزن

طرز تهیه سالاد سزار با سس رژیمی ساده و خوشمزه سالاد سزار رژیمی یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.